Frequently Asked Questions
Glas med text
julklappar
Självklart! Om ni har någon annan idé så är det bara att kontakta oss via e-mail på info@thegiftcompany.se, eller gå in på vår Instagram eller Facebook på @thegiftcompanyab, och skriv ett meddelande till oss där!
Det gör vi. Vi har olika tillvägagångssätt för att göra detta på.
Vid utcheckning av din beställning, skriv önskad text i kommentarsfältet.
Kontakta oss i förväg via e-mail: info@thegiftcompany.se, eller via Instagram och Facebook på @thegiftcompanyab
För vissa boxar finns möjligheten att välja text direkt vid beställningstillfället
Det kan man göra om man vill. Om du önskar en annan färg än vår standardfärg, en glittrig champagnefärg, kontakta oss innan din beställning via e-mail till info@thegiftcompany.se, via Instagram eller Facebook på @thegiftcompany ab, eller skriv det i kommentarsfältet vid utcheckningen
Just nu finns inget sådant alternativ tillgänglig på hemsidan, men man är självklart välkommen att skriva det som en kommentar vid utcheckningen (inom kort kommer detta alternativ finnas tillgängligt redan vid beställningen av boxen).
Ni kan se tillgängliga färger på banden & rosetterna på vår Instagram under Q&A
Enligt distansköplagen har du som kund en lagstiftad ångerrätt på 14 dagar vid köp av varor på webbplatsen, räknat från dagen du tagit emot varan du beställt. Du ansvarar för att produkten är i samma skick som när du fick den till dig. Produkten skall skickas i sin originalförpackning, där du står för returfrakten samt leveransen.
Ångerrätten gäller inte på skräddarsydda produkter som tillverkats efter dina önskemål. För mer information, se avsnittet om Ångerrätt/Returpolicy
Alla produkter är besiktigade och paketerade av oss, skulle det mot förmodan anlända en skadad produkt eller felexpedierad så åtar vi oss i enlighet gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet. Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara. Vid en godkänd reklamation står vi för returfrakten. Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning.
Om du i efterhand upptäckt att du skrivit fel text för tryck, maila oss direkt på info@thegiftcompany.se, på Instagram eller ring oss. Det är viktigt att vi får till oss denna information så snabbt som möjligt för att hinna åtgärda felet.
Om du inte finner svar till dina frågor ovan, vänligen kontakta oss via e-mail så svarar vi inom 48 timmar!
Ni är alltid välkomna att kontakta oss innan ni lägger er beställning, antingen via mail: info@thegiftcompany.se, eller telefon: 0739580425, för råd över presenter till anställda. Hittar ni ingen önskad lösning på hemsidan så kan vi alltid diskutera och skräddarsy boxar för just ert företag.